vilken start

Igår när jag & Glenn ska åka hem så står tågjävlarna självklart stilla mellan Linköping och Norrköping, så vi fick börja med att ta buss till Motala. Därifrån skulle vi ta tåg till Hallsberg, väl där visar det sig att vi får åka buss istället för att det är ett jävla godståg som står och blockerar mellan Motala & Hallsberg - yey. Resan hem tog cirkus 4timmar istället för 2. HRMF.

Sen när vi äntligen är hemma hos mig så visar det sig att min älskade Nisse är dödsjuk, så vi fick åka akut iväg till Strömsholm. Vilket är en timmes bilfärd.. Kommer dit, får tala med veterinär och 1½timme senare får vi åka hem, utan stackars Nisse som var tvungen att vara kvar.. pluttetjockebebisen, han kunde inte kissa så de skulle tömman och hålla kvar honom med kateter och dropp, så vi får hämta honom på juldagen. Nissebebis får fira jul ensam :( Men han kommer bli bra iallafall och det är huvudsaken <3


Nu ligger jag här hemma i soffan, däckad av coceliana (stavning! hostmedicin) helt snurrig i huvudet är jag och orkar typ ingenting, jag som skulle fixa mina naglar... buhu
Imorgon är det förövrigt julafton om någon har missat det ;) GODJUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0