Vilken miss

Vafan, jag hade verkligen helt fel omk Mammas pojkar.
Trodde de skulle välja tväremot vad de gjorde, men
sen så har ju ingen av dem nåt förhållande med dem de valde.
Tji fick dom! Ni skulle lyssnat på mig killar och valt den andre ;)
Tur var väl att Fransesqa, jävla namn btw hur stavar man?, åkte ut Paradise.
Hon var helt enkelt bara som en jävla ful vattenbuffel eller nåt.
- dåligt ordförråd och inget innanför pannbenet.
Nu ska jag kanske inte nämna nåt om ordförråd, mitt består ju mest
av jävla skit, korv och helvete i havet. Men ändå,
jag är fortfarande bättre än henne. Sådeså

Nu har jag tryckt i mig två förbannat goda mozzarella & tomat knäckemackor
och tänkte att jag kanske ska försöka sova.
Jag vet att ni inte får nog av mig men jag lovar att uppdatera imorgon! ;)


tänk att det är ett halvår sen jag satt i SLC
och försökte vara ball medan jag failade totalt
med att prata radio. haha, jag kommer nog
aldrig bli en bra radiopratare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0