Sökes: batterilucka

"#@/((((%¤¤&=?=(/%#!!!!!
Här tar man sig en lång promme ut till Tornby för att kika julklappar, påvägen dit pratar jag med ystersyster.
TROR NI INTE DÅ ATT FANSKAP TILL BATTERILUCKA ÅKER AV! Wtf lixom, den ska väl sitta fast även om man pratar med vantar på och det blåser svinkallt?  Knappast så den blåser av tycker man.. ÅH, det gjorde mig så sur. Sen när jag går tillbaka halva jävla vägen, i ett iskallt jävla Ikea-land så hittar jag den inte. SÅ NU TILL ER SÖTA JÄVLAR, någon som har en batterilucka till sony ericsson K810i till övers? GE MIG DEN ISÅFALL, det är en order!
Morr.. jag ska fanimej köpa den där jävla iphone:n efter jul, nu har jag väntat för länge.

Imorgon blir det spinning med Sötan sen åker jag förmodligen hem till mor, ska fira världens bästa Madde på lördag som har fyllt 20 :D:D Mycket möjligt att det blir utgång imorgon och firar ännu mer, hihihi :D Här i Linköping är ju alla så boring, bara pluggar hela tiden.. ;)
Nu börjar Simpsons the movie igen, top tio i världens bästa filmer? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0