Smarrigt värre!

Mina lussebullar blev alldeles utmärkt goda :)

En annan sak;
de är luciakraball på lördag. Jag pallade inte köa en natt för att kanske få en biljett och då för priset 130kr. Nu såhär i efterhand är det skönt att jag inte köade, för de sista som fick biljetter hade suttit från 22. Men de är ändå lite surt, för jag är sugen på att gå med tanke på att jag har absolut nothing to do på lördag.
Sen är det så att de finns snälla människor som säljer biljetter, men då för priset 300 och uppåt. GALET! Men vafan ska man göra? Johnossi spelar också, kanske ska nämnas. Jag tycker nog att de är galet mycket för en kravall.. men ändå.. Sen är det så att nu ikväll kikade jag in på anslagstavlan och hittade två som sålde biljetter, slängde väg två mejl o hade sånn jävla tur att jag fick båda, då för priset 300kr/st.
Då började jag fundera på om de var värt det? Njaaa... kanske, kanske inte. Då ska overallen sys o grejer, pallar jag det utan symaskin? Hade jag ens pallat det med symaskin? Antagligen inte, så jag tackade tack, men nej tack. Och nu såhär i efterhand känns det bra, men ändå inte. 300kr är ju faktiskt mycket pengar, men de kan ju bli en kul kväll med bra musik.
Nu är frågan; vad är egentligen värst? att sitta hemma själv på lördag och inte ha några biljetter eller sitta utan biljetter fast man kunde haft två men för dyr penning? Jag säger då det. Jag hoppas att de kanske finns nån vänlig själ imorgon eller på lördag som säljer billigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0