Sankta Lucia

Ho ho ho, idag är det Lucia och det var dags att stor städa lägenheten, ojoj vad fint det är nu :)
Skulle egentligen iväg o träna, men så kommer den smarta Jeanette:an på att det
inte är öppet innan tolv, så det får bli ikväll istället.

Ska slänga mig in i duschen så att jag är klart tills Glenn's föräldrar kommer för då blir det shopping, gash jag har ingen aning om vad jag ska köpa till folk.. jag som brukar vara så duktig o har köpt klart alla i början av december.. hm, vart gick det fel? :b

HAHA, tittade just på Erik när han sjunger efter att han vunnit. HAHAHAHA, jag tror jag avlider, stackars hans flickvän. Hon liknar lite tjejen som fick gå upp till Johan Palm förra året, dock inte lika hysterisk, men de finns ju likheter iallafall ;) HAHA sen en annan kul grej jag såg var att Alex Schulman hade skrivit på twitter, nåt i stil med "och så säger vi grattis till erik's flickvän som vann idol-finalen. hon var verkligen värd det".. HAH nej förlåt, jag måste sluta tjatat om henne, de är ju taskigt. Ack så kul dock :b Pösshaaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0