Puss på er.

För att ni är så gulliga som läser min absolut ointressanta blogg om mitt ointressanta liv! Tänk det är inte många som har +50 000 läsare efter bara två dagar och tjänar 40 000 på ens liv. Det ni, de skulle ni allt göra ;)
HAHA fy fan vad jag är rolig, jag borde nog bli komiker!

Nej nu skulle jag behöva lite hjälp här förstår ni.. som vanligt handlar de om mitt jävla hår.
Jag har tid hos min underbara frisör den 28:de och nu är de så att jag har lite beslutsångest.. som vanligt ;)



Antingen så förblir håret mörkt och långt, eller så tänkte jag klippa av mig det som på bilden
och åter bli blond. Fan, jag gillar ändå mitt hår nu. De är ju faktiskt ovanligt långt för att
vara jag :b Men sen är de där en fördjävla snygg frisyr och aa. Nej helvete, beslutsångest!

Aja, dagen har iallafall vart bra. Matteföreläsning och mattelektion. Jag och Emil är
grymma, fyfan alltså ;) haha eller Emil är det iallafall och jag skriver av :D
Nej nu ska jag ställa mig o steka bacon till raggmunkarna, mm längtar redan efter lunch ;) HAHA
GODNATT PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0