Lördagen blev ju bra iallafall :)

Tillskillnad från fredagen. Eller ok, fredagkväll vart bra, då var det idol & film-mys med Emil & Freddan :)
Lördagen vaknade jag upp med världens ångest för att min dag skulle bli sådär förbannat tråkig igen, men oj så fel jag hade! Blev iväg till Kristinehamn och fira Sophie som fyller hela 20år idag, Grattis!
Var en riktigt toppen kväll, så tack än en gång :)




Dagen har spenderats med de söta töserna från storstan, vart käk på él donkó för sedan en sväng på stan. Det hanns även med en liten skärgårdssväng innan jag skulle möta upp mor min på station och ta tåget hemmåt.

Nu sitter jag här, överfylld med wok (jag kommer dö som en nudel om jag inte slutar äta så mycket) och jävligt trött men ändå mycket nöjd över min helg, fast allt inte gick som de skulle från början så slutade iallafall bra :)
Imorgon bitti tar jag tåget till Norrköping för att möta upp självaste ULLA :D Jisses vad jag har saknat henne så det ska bli så himla kul att träffa henne och spendera en dags shopping i hufvudstaden.


världens bästa ulla & jag.

Btw, på begäran av självaste gaylord (hur vågar du ens yttra dig? Dah.) ska jag nu försöka ta mig i kragen och bli den nya asballa i bloggvärlden.
Alltså så ska jag blogga HELA tiden om allt o inget, om hur jag lättast ska raka benen (sittande eller stående i duschen), hur bruuuuuun man blir av att sola solarium minst två ggr om dagen eller hur jag ska skita - med öppen eller stängd dörr. Nej hörrni! Följ med mig och mitt spännande liv, varje dag när du vill! Det finns inget du vill missa i supersnällagulligaemma's liv :*

Kommentarer
Postat av: Gaylord!

HÄRLIGT EMMA! När du ändå ska gå in för att blogga, då kan du väl försöka bli lite mer mänsklig också? :*

2009-12-06 @ 23:45:45
Postat av: the real gaylord

Hm, kan du specificera dig lite?

2009-12-08 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0