Kock/bagare nästa?

Tjaa kanske skulle satsa på en karriär inom det iställe, för fyfan vad goda knäcken blev :) mihih

Nu sitter jag här o gör absolut ingenting, känner mig allmänt rastlös och tycker tiden går
fördjävla sakta. Vafan när ska de bli kväll egentligen?
Sen är jag lite partysugen, hm de är ju förvisso fat-tömning på Hg imorgon men de
flesta ska ju plugga inför mattetentan på tisdag.
Alltså jag känner mig själv allt för väl att oavsett om jag går ut eller ej imorgon
så kommer jag inte plugga mer eller mindre. Lördagar är heliga, oavsett om vi har
tenta eller ej. Men jag tänkte ändå vara lite duktig och försöka mig på en tenta imorgon.

Jaha nu då? Kanske skulle man ta sig en cykeltur ut till tornby eller en sväng till
campushallen? Åh jag blir så jävla rastlös, va är det här med fredagar egentligen?
De börjar kännas som att fredag är det nya söndag.

det skulle vart en helg som draget, då vare fart hela helgen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0