God jävla morgon

Jag måste lida av sömnbrist eller nåt, för oavsett hur länge jag sover är jag lik förbannat trött igen.
Och sova på nätterna vad är det? Dah, här har ni mig som oavsett när jag går upp o hur trött
jag än är så somnar jag iallafall inte. Det suger!
Träningsvärken börjar smyga sig fram också, buhu jag kommer inte orka ett box-pass ikväll :P
Nu blir det lunch och sen vidare på matte föreläsning, det suger också.. hey, vart är
de positiva? Hm..................................................................................... ska jag fortsätta?
nej usch, kanske skulle försöka ta tag i sitt liv?


kanske skulle ge upp mitt liv och bli hockey-fru?
de fanns ju nån snygg i L.A Kings ;) höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0