Ett ord:

PINSAMT! HAHAHAHAHA, jag tror jag avlider!


(bild stulen av aftonbladet.)

Alltså jag förstår att Erik vill ta upp sina nära och kära på scenen. Absolut!
MEN WTF, hans flickvän?! Vad gör hon? Inser hon inte att hon skämmer ut sig
inför halva svenska befolkningen? Typ: "Åh, han är MIN tjejer. MIN MIN MIN!
Så ni kan sluta drömma för jag är bäst. Dah" HAHAHA, Nej men seriöst vilken
media-kåt tjej? Stackars..
Haha nu låter jag som värsta avundsjuka fjortisen, men icke, för jag
tycker inte han ser bra ut. Sorry! :)

Annars då? Att Erik vann och inte Calle. Tja, jag har hejat på Calle sen början
så jag tycker väl att han skulle vunnit. Men vafan Erik är absolut inte
dålig han heller, tvärtom han är riktigt grym! (Dock ser han fördjävlig ut,
ser ut som en dödskalle i ansiktet? Scary, ÄT MER POJK!) Men fortfarande..
Calle är iallafall bättre. Eller tja, vafan, de är väl kanske lika bra.. Men aja.
En sak är säker iallafall. Årets vinnarlåt är absolut den bästa utav alla,
ingen snack om saken. Och dem gjorde den grymt bra båda två, så nu
undrar jag dårå om man kan få en av varje?  Alltså en Higher med Calle
och en med Erik. Antagligen inte.. Kommer få sitta och kolla på b-youtubeklipp,
det suger ju lite faktiskt. Update: efter att ha lyssnat på dem igen inser jag
verkligen hur bra Calle gör den, han gör den fanimej bäst!

Calle's Higher
Erik's Higher


(även dessa stulna från aftonbladet.)

Kvällen har vart toppen, räkor och idol med gullet - perfect match ;)
Nu ska jag ta mig ett stort glas kallt vatten, tror jag svalt en hel sandlåda,
byta om och borsta tänderna för att sen avnjuta en god natts sömn!
PUSS PÅ ER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0