8december

Det är ingen snö och snart jul. Stackars er som gillar jul & snö, jag njuter i fulla drag av att slippa äckel snön! :D

Har haft matteföreläsning och mattelektion idag, duktig som jag är har jag vart på dem båda. Ska kanske inte nämna att jag inte fattar särskilt mycket och att vi har tenta inom väldigt snar framtid, så jag borde sitta o nöta nu.. Men ni känner ju mig, jag är ju latast i världen :) Skynda långsamt är ett otroligt bra uttryck!
Nej men matten tar jag tag imorgon, för idag har jag andra saker för mig. Typ som att handla mat, sen så ska Jeanette:an och jag träna :D Efter är det ju kväll, och man kan inte plugga på kvällen ju, nej för då ska man sitta i soffan och ta det lugnt. Så de så!

här har ni föresten en bild på mina misslyckad naglar..
tittar man på långt håll ser de inte helt misslyckade ut :)




Btw.. denna bild är nog bland den snyggare jag sett ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0