WOHOOOOOOO!!!

Äntligen kom svaret; Svanberg ska

 tydligen börja plugga

till hösten för hon har blivit antagen till

kemiskanalysteknik!

De ni, sug på den! Haha, dock ett litet

bekymmer... jag vet

 inte om jag är sugen på att börja plugga än.

Har verkligen inte motivationen..

Menmen, får åka dit

(då blir min mamma glad, och farmor

och typ resten av

alla i denna släkt? ;s) och se hur det är,

är det för svårt så får jag väl hoppa av,

inte mer med det!


HAHAHAHA Shit, vad har jag gjort?!?!?! Texten blev el grande format.. :O Hmm, aja de får väl se ut så. Har ändå ingen aning om hur jag ändrar de :b
Nu blir det iallafall lite mat, sen ska jag & Madde ta oss en tur till Bergvik. HHaha vi tänkte först marieberg men sen så tänkte vi varför inte slå på stort o åka till Karlstad iställe? så så fort hon är hemma från jobbet tar vi hennes miniputte bil och far iväg :)

hmm, kommer jag, slökorven emma, klara av att plugga
3år med massa matte & kemi? Det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Blixt

Grattis gumman <3

2009-08-05 @ 15:48:50
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0