tusen saker att göra

  • packa till helgen, heey mitt liv i en väska!
  • förbereda inför kommande vecka och mitt nya liv, hjälp!
  • städa mitt så fint ostädade rum
  • fundera och fixa ännu mera inför lkpg.
Okej, det kanske inte var så mycket.. Men faktum är att de är en hel del på så kort tid. För nu om en stund kommer Glenn och hämtar mig, sen imorgon ska jag hem och vidare ned till Gbg (för en toppen helg, förhoppningsvis :). Kommer sen hem på söndag, ska då städa mitt rum och tänka ut vad som behöver tas med och göras innan jag flyttar ned till Linköping. Sen på tisdag ev. onsdag så ska jag jobba. Sen ska jag & mamma åka ned med cykel dylikt någon gång innan torsdag för då drar nollningen igång och mitt sommarlov är slut PANIK!
Nej men somsagt de kanske inte är så mycket men eftersom svaret kom så jävla tätt inpå starten känner jag mig lite smått stressad, särskilt när jag kanske egentligen skulle behöva vara hemma nu ihelgen och fixa lite. Men ajaa, shit the same jag är ju kung så det ordnar sig på nått sätt.
Det jag vet nu är iallafall att om en kvart kommer Glenn, vi åker hem till honom sen är det en ny dag, och jag behöver ta tåget 15.33 eller 17.33 till Gbg, vilket betyder att jag ska ha tagit en buss från Askersund nån gång innan så att jag hinner hem och äta dylikt. FUCK, de är nu jag inser att jag inte kan planera och kanske borde stanna hemma i natt också.. Åååh Emma i ett nötskal, ibland blir jag bara för trött på mig själv..
Nej nu måste jag göra klart hälften, eller så gott det går. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0