Säger som Ooh Rooollee:

"Nu är man 20, bara 20år kvar till 40.." Höhö muntert minsann!

Dagen har vart lugn men ändå väldigt bra, har öppnat alla paket nu (kan ju inte öppna alla på en gång) så fick även två skärp och nagellack, precis vad jag önskat mig så jag är toppen nöjd! :) Så min tjugo årsdag kanske inte hände nåt direkt speciellt men den är helt klart minnesvärd och så fort jag kommer hem blir det kalas, sen så ska jag försöka fixa ett ordentligt 20års fest, mmmm KUL! :D:D
Glenn och jag har ätit fint och pluggat matte, så nu blir det ett avsnitt ugly betty sen sängen! Börjar åtta imorgon med massa mera matte och håller på till fem, så behöver helt klart sova. Måste föresten berätta om gårddagen då de va "räkphesten" med Lingsektionen, var väldigt trevligt! Fan har inte ätit räkor på jätte länge så jag insåg verkligen hur gott det är, så gick iväg till Coop och handla mig några så jag kan äta i veckan, haha :)
Jaojao men nu blir det bettan! Natti natti



Btw
Måste även säga tusen tack till alla gratulationer som trillat in under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0