Nu blir det sista för idag!

Yees, nu ska nörd Emma skriva för sista gången idag. Sitter och kollar lite på Beck, som man aldrig sätt förr... haha. Sen blir det sova ruset av sig, oavsett hur länge jag än sover så är jag lik förbannat jätte trött..Kanske sover för mycket? Njää tror inte det ;) Oavsett så måste jag vara utvilad tills helgen, för då bär det av ned till Gbg och hälsa på Herr & Fru Rosell då de ska ha grillfest på lördag, wiiee :) Ska bli fruktansvärt roligt att träffa dom och alla andra igen, har inte träffats sen Cypern.. de är allt för länge sedan det! Åååh Ulla min Ulla kommer ned också, jisses det ska bli loovely har saknat min trogna vän jääääätte mycket. Fan du borde flytta närmare! :)
Förövrigt var jag och impuls handlade lite på lindex förut, höhöh de hade halva reapriset så sniken som jag är passade jag på att köpa massa nya underkläder, hihi går ju alltid åt!
Köpte även en jätte god duschkräm, aningen fjortis kanske men den luktade gott och duger jätte fint när man är nere i badhuset :b

fjortisvarning, men ack vad
gott den luktar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0