Mmm :)



mmm, denna underbara parfym är påväg hem till mig :)
fröken bergström hade den och jag blev helt kär så de var bara att leta på den och inhandla, hihi, eller
snarare jag får den i födelsedagspresent. Typ samma sak ju, daaah ;)

Och appropå fröken Bergström så hade ju hon kräftis för lite mer än en vecka sedan, oj så trevligt det var! Massor av trevliga människor var det :) Extra kul var det att träffa flera från plutonen! Att man kan sakna den gröntjänst tiden så mycket, hmm ja de är underligt alltså. Men nu är det som de är och man har ju kontakt med dem iallafall, tur det :)
Tog typ inga bilder den kvällen, varför vet jag inte, men här bjussar jag på en bild på mig och Hermupp som tillbringade åtta månader tillsammans på en båtjävel, fett kul :b

Heeerman & emma the man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0