livet är bra härligt!

Helgen var helt toppen, tror inte den kunde bli bättre?!  :)
I fredags tog jag min väska och tåget ned till Gbg för att träffa självaste Rooolleeee! Efter en äckligt varm tågresa så var jag äntligen framme och söta mor & dotter rosell kom och mötte upp mig för att sedan ta oss vidare hem till dem. Hade en mysig kväll med film, linas kvällsbok & vingar av glas, vilka filmer! :D

Lördagens förmiddagen blev det shopping med Blixtaluss :) Hittade en väst liknande sak och säsong 1 & 2 av baywatch, haha det ni ;) For sedan vidare ut till mölnlycke och Herr svensson för att hjälpa dem lite inför kvällens bravader. Runt sex tiden började folk trilla in och många från 3dje var där, jäätte roligt att träffa dem igen :) Finns inga bättre! Kvällen var riktigt trevlig med god mat och trevliga  människor! Tack än en gång för en super kväll!

värden och värdinnan, Herr & Fru Rosell :)












söndagen var det dags att säga hejdå än en gång, tråkigt för man vet ju inte när vi ses nästa gång :(
Blev lunch med Blixt & Möller, för att sen åka hem till Blixt och fixa med lite bilder och färga mitt hår. Tack & hej för mig klockan sex gick mitt tåg mot hallsberg. Har somsagt vart en otroligt bra helg och jag längtar redan tills nästa gång vi ses!


mitt nya fynd; "västen"  & kvällens partyoutfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0