Karlstad & Bergvik

Haha japp, det var dit jag o Madde for förut, helt spontant sådär. Riktigt trevligt var det, hittade dock inget mer än hårfärg.. Men Madde hittade massor :) Hahaha, de hände en rätt kul grej när vi var i Karlskoga på vägen ned..
Vi lyssna på radion så varnade de för ett däck på E18 strax efter sandviks korset. Madde & Jag bara; HAHA nej vad roligt undra om vi redan har åkt förbi det :(
Sen två sekunder senare ser jag en bil stå parkerad med varningstrianglar o grejer vi en korsning, som står helt snett. Tänkte, VAFAN VILKEN KONSTIG BIL!!?? En millisekund senare brister vi båda ut i asgarv;  HAHAHAHAHA de är han som tappat däcket juu, här är korsningen!!! HAHA fan va roligt det var, gjorde helt klart resan!

Puuh, nej nu är jag faktiskt trött, ska sätta mig o se på Eva & Adam och käka lite vattenmelon. Perfect combination (stavning) ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0