Heey onsdag! Nej vafan de är ju torsdag?!

VART TOG ONSDAGEN VÄGEN UNDRAR JAG!?? Vafan, känns ju som om att de är onsdag idag ju, men icke idag är det torsdag. Och jag har typ tusen saker jag måste göra innan nästa vecka. Va sjutton, egentligen har jag inte tid att åka ned till gbg för har somsagt allt för mycket att göra.. Hm, men jag åker ändå det får fixa sig. Hallå daah ska man börja skolan har man ju hur mycket tid som helst för allt, eller?

Jaja, idag har jag inte gjort mycket mer än att sola :) Heeelt underbart! 30grader med strålande sol, mmm typiskt att de ska va nu slutet av sommaren.. menmen bara att njuta  medan man kan, för imorgon regnar det säkert ;s
Nu blir det körsbär och lite mer sol! Haaa de!


körsbär, klarbär, bigaråer.. you name it!

jävligt gott är det iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0