Heeey tisdag!

Ännu en dag som inte är den andra lik.. Har inte gjort så mycket, vart hemma hos Glenn. Var ute o gick en liten stund innan han skjutsa hem mig och for iväg till jobbet. Själv skulle jag iväg på kalas idag, men icke så blev det inte då jag blev inringd och ska iväg o jobba mellan 16-21 så får hoppa stackars Karls kalas :( Menmen, så är det.. men ska åka upp innan jag börjar sen o säga hej och ge honom presenten iallafall :)
Dock är jag väl totalt otaggad för att jobba, men pengar går ju alltid åt så de är bara le och va glad åt de tider man får jobba!

Ååh sen är jag värre nervrak än någonsin, fan jag vill ha reda på om jag kom in på universitet NU!! Vill inte vänta mera :/ Hoppas hoppas att man får reda på ikväll.. men de finns väl ingen chans, kanske imorgon? :D:D
Nää usch, nu får jag ta mig något att äta innan jag ska iväg! Hejsvejs

het som få i badhusets snygga tröjor ;) höhö

Kommentarer
Postat av: Leia

Håller med, pengar går alltid åt.

2009-08-04 @ 15:12:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Perez.

Vad tycker du om mina modellbilder på bloggen? kram

2009-08-04 @ 22:32:39
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0