GRATTIS!

TILL MIG SJÄLV SOM FYLLER 20 IDAG :D:D:D WOOHOOO, Dock är de väl kanske inte det roligaste o fylla på en söndag, men vafan imorgon går inget system säkert för då jävlar! :D Haha
Har haft lite paket öppning nu på morgonen, bla fick jag två böcker av "Mons Kallentoft" , en väska och en nyckelring. Allt av Glenn :) Perfekt var det, väskan har jag önskat mig och nyckelringen behövde jag till mina nycklar så de blir lite roligt och böckerna tänkte jag själv köpa så de vart toppen! :)
Sen har jag öppnat ett paket från mamma, var boken "hypnotisören" vilket jag även den hade önskat mig, toppen där med! :) Har även tre paket kvar, men jag gillar o vänta lite så de öppnas nångång under dagen :) Känns skumt dock att vara här i linköping och inte hemma. Menmen så fort det har lugna ned sig här i skolan så kommer jag hem och det blir släktkalas :D

Kommentarer
Postat av: Blixt

GRATTIS <3

2009-08-16 @ 17:55:44
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0