Gaalet!

Haft en galen dag med saker att göra nonstop! Började med diagnostiskt prov i matte, höhö gick  ju väldigt bra ................
Sen var det mattelektion, som även den var helt crazy, kommer avlida fem gånger om minst. Sen var det nollegrupps indelning och lite käk. Låter kanske inte så mkt, men vafan har hållt på från 8 till 18 typ.. de är lite jobbigt :b men ändå kul och ikväll blir det nolledisco fast först förferre ute i ryd hos en klassis, trevligt! :)
Nu börjar man lära känna flera mer, eller aa prata med dem, och de är väldigt trevliga så de här kommer nog kanske gå bra.. haha om jag pallar matten. OJOJ ni ska se kemiboken också, haha den är enorm plus att den 'är på engelska, wii jag som är så gryym på engelska - naaaaaaaaaaaaaaaaaat!!  menmen får väl kämpa

Nu ligger jag iallafall däckad på soffan, har diskat och städat så tänkte ta en snabb powernap innan jag gör mig iordning för lite partyyy, yyeey! Ha de bäst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0