full frys

HAHA jag dör, jag älskar det! Hur kul får de bli? :D:D Vet inte hur många gånger jag sett det, men de går att se minst tusen gånger till :D
Känner mig schleten efter gårdagen, sov ju inte allt för mycket inatt.. så är rätt go i huvudet nu, men jag är sådär trött att jag inte orkar gå o lägga mig, utan tycker de är så tråkigt :b haha, vilka bekymmer :)
Imorgon blir det iallafall lite träning med självaste Madde, upp 8 för att vidare gå till badet för att gymma/simma, najs :) Måste fixa de här med träningen nu.. de har gått FÖR långt nu, får inte fortsätta.. Så i detta nu lovar jag mig själv att ta tag i det på riktigt.. alltså på RIKTIGT, ge mig några veckor o jag är som aldrig förr. Mmm,, hoppas de veckorna går fort..

Dagens humör: trött och glad
Dagens frisyr: mega el fluffo
Dagens borde: hoppat donken
Dagens klädsel: jeans & tröja
Dagens planer: sooooova
Dagens låt: hold your head up high
Dagens fundering: hur ska jag spara mina pengar när de finns så mycket att handla? ;O
Dagens vill: åka utomlands






det vore ju inga fel om man kunde få den
kroppen igen.. här ska tränas! GO FOR IT EMMA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0