Flytt & första dagen

Ojoj nu har det hänt grejer och jag har inte haft tid eller ork för att uppdatera. Men nu ska det bli ändring på det :)

Igår så tog jag halva min garderob och mer där till med mig ned till linköping för att bli inneboende hos Glenn, miih (: Mamma & jag åkte runt i örebro & linköping för att handla med lite grejer, sen var det bara att packa upp o grejer. Puss hejdå mammiii<3 HJÄLP jag bor själv med Glenn, scaaaary.. Vill hem till mamma.. men nu börjar det, skolan igen :O

Idag så vart det upp tidigt för att möta upp Lingsektionen och mina blivande klasskamrater. Först var det presentation av fadderisterna, sen blev det klasssamling med div. viktiga saker som skulle göras. Sen vart det låtsas föreläsning, skoja att jag trodde jag skulle dö tur att det inte var på riktigt :b haha, sist var det rundvandring på området. Händelserik dag med maaaassooor av info, tror jag kommer spricka! Klassen verkar bra, träffade två tjejer varav en går i min klass och de va super trevliga känns bra  iallafall :) Men nu ska jag fixa min nollebricka! Hejs

Kommentarer
Postat av: Blixt

du kommer nog klara dig toppen ;) <3

2009-08-13 @ 23:31:56
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0