Åååh =/

Jävla skit. Ska ju ned till Gbg på fredag och nu har svanis inte tänkt till och bokat biljetter i tid.. Så nu vet jag inte om jag kan ta mig ned, eller det kan jag men de blir liiiiite mycket pengar för en helg känner jag ;s KORV vad jobbigt! Blir lagom glad av det, känner mig helt otaggad bara för det.. Känner inte för att ge 600kr för tur&retur när jag kan få de mycket billigare. Fine kalla mig snål, men jag har annat att betala just nu. korv korv korv korv korv korv korv! De här förstör allt, jävla skit.


kanske skulle ta en premiär tur med helikoptern istället?
får prata med min pilot om han har tid på fredag och vill
hänga med på lite paartyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0