vinter, igen? :O

vafan, här går vi ut på halvdäck på båten och får se till min stora fasa att det snöar, SNÖAR! :O Fatta, de är ju förfan snart Maj och det snöar.. shit GE MIG SOMMAR!!

Ännu en dag har gått, endast 48(!)dagar kvar tills de är MUCK.. haha skoja att jag räknar ner ;) Vill inget annat än mucka just nu.. Men de nya är iallafall toppen  trevliga och sista tiden kommer  nog bli bra iallafall!
Hemlängtan sen igår har lagt sig lite, men villl fortfarande hem NU på en gång, men de är snart helg igen.,... eller inte :O
Idag har vi mest haft genomgång av alla möjliga grejer som de nya behöver kunna, så de var inte mycket nytt för min del men bra med repetion (stavning).

Nu blir det strax kvällsmat sen blir det plugg för min del, nav prov på fredag ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0