sjuk

jao, fortfarande sjuk.. men på bättringsvägen så åker tillbaka till berga imorgon bitti. Usssch vill inte tillbaka, orkar inte :O
så jävla tråkigt som de är nu, vi gör ju fan ingenting. De nya vpl kom visserligen igår så vi lär väl ha fullt upp med att lära dom allt som vi redan kan, vilket suger eftersom vi åker på en helgtjänst som vi antagligen inte lär oss någonting av. AAAAAAAAAAH jag kunde ha så mycket roligare om jag slapp den helgtjänsten, den förstör verkligen mitt humör totalt!
bajsbajsbajs!!!!!!! just nu hatar jag försvarsmakten, blääää.
FÖRÖVRIGT!! De är bara 50arbetsdagar kvar till MUCK nu ;) mmm me like!


funderar på om jag ska inhandla mig ett paket med färg så att  jag kan göra lite fler blonda slingor här snart, känner att håret inte är så blont som jag vill ha det.. hm, tål att tänkas på! Sen har mitt hår växt ootroooligt mycket, eller ja jag tycker det..


...snart har jag lååångt hår, tralalalalalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0