Ohyes, helgen är över...

TYVÄRR! Men den har vart bra så de är faktiskt inte ångestladdat att åka tillbaka till berga ikväll, ska bli riktigt roligt! :)
Somsagt, helgen har vart najs. Igår tog jag tåget mot Kristinehamn för att träffa ystersyster för att göra en favorit i repris, en ssib som Ulrika skulle sagt - supa skallen i bitar.
Okej, de kanske inte blev så vilt men det vart vilt.. än en gång, jag måste nog ta tag i de här med att ta det lite lugnare för annars kommer de fortsätta med att jag är alkis innan 25.
Nää men kom fram runt två och jag, ystersyster & Elin åkte runt och fixade grejer inför kvällen och käkade även liten i solen - looovely! Sen vart det en tur hem till farmor innan det var dags för förpärla & fix hemma hos Elin! Efter några glas och timmar senare lite glada i hatten gick vi vidare till mastis. Vilket inte var min grej denna kväll då de var endast 40+ där typ så jag och ystersysters vän Sophie knallade bort till statt. Det var.. hm, svårt att förklara men de kändes som om de var lite mer i min ålder :b haha nejmen de vart en trevlig kväll och slutade med efterfest hos Elin.
Blev en tidig morgon idag då jag skulle fara hem igen så tackade för mig och tog tåget hem där mamma väntade och vi for vidare till marieberg. Kikade runt lite men handlade inget, eller jo, ett silverschampo så nu jävlar ska mitt hår sluta vara gult. Mer har inte hänt, och nu blir det att titta på Lotta flyttar hemifrån :p Men somsagt, en riktigt askul helg som bör göras om snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0