ja, jag är dålig på att uppdatera..

Men de är bara för att jag är en så otroligt upptagen person, sådeså ;) Haha

Nu ska jag först dra helgen nere i Gbg lite kortfattat, den var såå jävla rolig! Måste göras oftare.. men aaja, jag & Ulla kom ned till Rosell runt sju på fredagskvällen efter en behaglig tågresa genom halva sverige. Eftersom Rolle fyllde 20 vart det paket öppning och mys kväll med pizza och skvaller - helt underbart :D
Lördag skulle Rolle fixa inför kvällen så jag och Ulla, dåliga kompisar som vi är, åkte in till Gbg och träffa Blixt och shoppade - as usual ;) Vart en mysig lördag förmiddag med mycket shopping och förväntningar inför kvällen, vi var alla super taggade!
När vi var nöjda och klara tog vi bussen ut till Rolle och hjälpte henne med det sista och gjorde oss fest fina, ååh de skulle bli så roligt! Runt sju började tjejerna komma och tjejmiddagen tog fart, mycket gott vare - Rolle de hade du gjort mycket bra! :) Vid nio trillade även killarna in och då vart det paaarty - bättre förfest får du leta efter ;) Efter x antal vin/cider/öl senare så blev klockan runt halv tolv och vi tar oss in till the city. Efter att ha yrat runt till olika ställen vart det keybar(?) där alla kom in de sista timmarna, vi ägde allt och alla och hade de gryyyymt roligt! Tusen tack alla och framför allt Rolle som gjort kvällen perfekt!!
Söndag morgon mådde vissa bättre än andra, och jag som vanligt var uppe med tuppen och hjälpte Rosell och städa. När de andra sen behaga gå upp blev det film maraton - eva & adam, fucking åmål & hip hip hora, alla fjortis filmer ;) Underbart med en slödag, tror de var fler som kände att de behövde de,host ulrika ;) haha
Tiden gick fort och det var dags för mig & Ulrika att tacka för oss och ta tåget tillbaka till Sthlm. Tack än en gång för en underbar helg!! Måste göras om :)

Jaoo, och nu då.. kanske ska berätta om förra helgen eller påskledigheten som vi hade.  Umgicks med Glenn så  mycket det bara gick, vilket var underbart har saknat honom <3
Var även ute och käkade med ADEA gänget på Hellas, mmm mums de var riktigt smarrigt! Kul att vi hitta en dag vi alla kunde ses på eftersom vi gör alla olika saker. Sen var även jag, Glenn, mamma, Viktoria och Karl iväg på ålandskryssning i söndags. Var roligt, härjade med Karl hela tiden och han var helt galen i spelmaskinerna :p haha, ja jag ska kanske inte säga något var ju likadan ;D Så tack alla för en jätte trevlig kryssning, var skönt att komma bort lite :)
Åkte tillbaka till berga i måndags, men har kommit hem lika fort då jag är sjuk och inte fick stanna.. har haft 39graders feber hela lovet typ och mår fortfarande inte bra... men de ska väl bli bra snart :) Skönt att vara hemma iallafall, slippa ligga sjuk på båten och inte göra nånting.

Sen får jag ju inte glömma säga de att jag och älskling firade 3år i söndags, hihi <3 myyyys jag älskar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0