Förarbevis & permis

För vem har tagit förarbevis trala lala laa!
Haha, helt otroligt att jag faktiskt blev godkänd på de där provet med tanke på hur lite jag har pluggat och hur ointresserad jag är.. jag kommer aldrig skaffa en båt? Menmen, nu är det kirrat och om en månad blir det kustskeppar intyg som ska fixas, yeeey jag kommer snart kunna bli kapten eller nåt ;)

Äntligen fredag! Wooohhooo, permis! Känns underbart att vara hemma igen o träffa mamma :D
Hade fått hem mina två klänningar jag beställt, och de satt båda två som ett smäck :) så imorgon när det blir utgång i the big city krillehôla kanske en av dem blir kvällens outift.
Annars idag har jag tagit det lugnt och vart hemma hos Madde en stund och chillat, tittade på "John tucker must die" - jävligt rolig film har  nog sett den x antal gånger nu :b

Menmen, dags att sova! Ska upp tidigt imorgon för att hinna med allt innan tåget går..
 Pösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0